POSTANOWIENIA OGÓLNE- Regulamin określa zasady świadczenia usług i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, podpisanie karty meldunkowej bądź zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt. Dokonując w/w czynności Klient potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające w Mazurkowa. Odpowiedzialność, za te osoby spoczywa na osobie dokonującej rezerwacji, zwanej w niniejszym Regulaminie Klientem lub Zameldowanym.
- Regulamin dostępny jest do wglądu w obiekcie.
WARUNKI REZERWACJI- Rezerwacji pokoju Klient może dokonać: bezpośrednio pod numerem telefonu +48601295854 (w godzinach od 16:00-21:00) mailowo na adres kontakt@mazurkowa.pl, na stronie internetowej www.mazurkowa.pl oraz za pośrednictwem portali, w których dostępna jest oferta obiektu.
- Rezerwacje dokonane bezpośrednio muszą być zagwarantowane poprzez wpłatę zadatku w wysokości 50% całkowitej wartości rezerwacji przed zakwaterowaniem. W przypadku zmian w rezerwacji, niepojawienia się Klienta lub anulacji rezerwacji przedpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
- Rezerwacja telefoniczna wymaga późniejszego potwierdzenia drogą mailową, telefoniczną lub sms w wyznaczonym terminiem oraz wpłatę zadatku.
- Akceptowane formy płatności: gotówka / karta lub przelewem. Rozliczenia transakcji kartą płatniczą, i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Polcard / przelewy24.pl
ZAMELDOWANIE- Podstawą zameldowania w apartamencie jest wypełnienie Check-In'u online oraz uregulowanie całej należności za pobyt.
- Zameldowanie jest możliwe do godziny 21.00 lub w innych godzinach za pośrednictwem dostępnego klucza w skrytce. Informacja o późniejszym zameldowaniu musi zostać przekazana do obiektu minimum 5 godzin przed zameldowaniem.
- Klient dokonując rezerwacji zobowiązuje się wynająć pokój w określonym terminie, za określoną cenę, a co za tym idzie uiścić opłatę za cały zadeklarowany okres najpóźniej w trakcie procedury meldunku.
- Mazurkowa zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Klienta, który: nie posiada ważnego dowodu tożsamości, nie chce okazać dokumentu, odmawia podpisania karty meldunkowej, znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu. W przypadku odmowy zameldowania Klienta z ww. powodów wpłacone pieniądze nie są zwracane.
- W przypadku przedłużenia pobytu lub zakupu dodatkowych usług po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą obiektu, opłata zostanie dodana do rachunku Klienta i musi zostać uregulowana natychmiastowo.
- W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajnymi środkami, Mazurkowa zastrzega sobie prawo zaproponowania Klientowi pokoju zastępczego lub po uzgodnieniu z Klientem zwrotu wpłaconej kwoty.
DOBA HOTELOWA- Pokoje w obiekcie wynajmowane są na doby.
- Doba pobytu w apartamencie rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11:00 dnia następnego.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w rezerwacji należy zgłosić do recepcji do godziny 18:00 dnia przed końcem pobytu. Zostanie ono uwzględnione w miarę dostępności pokoi i jest dodatkowo płatne w kwocie 50 zł za każdą dodatkową godzinę.
- Przedłużenie pobytu w apartamencie po godzinie 11:00 będzie traktowane jako przedłużenie doby hotelowej, co skutkować będzie obciążenie rachunku Gościa kwotą doby hotelowej.
- Skrócenie wcześniej zadeklarowanego i opłaconego pobytu nie skutkuje zwrotem równowartości niewykorzystanej doby.
ZASADY UŻYTKOWANIA POKOI- Klient zobowiązany jest do użytkowania lokalu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz do utrzymywania i zdania pokoju w stanie zastanym z chwilą zameldowania.
- Liczba osób zamieszkujących w obiekcie nie może być większa od podanej w rezerwacji. Złamanie tej zasady wiąże się z nałożeniem opłaty dodatkowej w wysokości 200 PLN za każdą osobę za dobę.
- Klient nie może przekazywać apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę. Zmiana nazwiska rezerwacji lub Klienta przebywającego w apartamencie musi zostać uzgodniona z obsługą obiektu.
- W przypadku rezerwacji krótkoterminowych do 7 dni, po każdych 7 dniach pobytu przeprowadzane jest sprzątanie pokoi, wymiana ręczników i pościeli. Koszt dodatkowego sprzątania i wymiany pościeli to 200 PLN za każdy serwis, który należy ustalić i opłacić u obsługi obiektu.
- Potrzeba wymiany ręczników, środków czystości powinno być zgłoszone do godziny 18:00 dnia poprzedzającego dodatkowy serwis.
- W pokoju obowiązuje zakaz palenia tytoniu, papierosów oraz e- papierosów. W przypadku złamania tego zakazu Gość zostanie obciążony karą finansową w wysokości 500 PLN za każdy dzień użytkowania pokoju.
- Organizowanie imprez towarzyskich w pokojach jest surowo zabronione.
- Zachowanie Gości oraz osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać pobytu innych Gości.
- Za wszystkie szkody w pokoju oraz braki w wyposażeniu zostaje wystawiony rachunek dla klienta z datą oraz terminem płatności.
- Cisza nocna trwa od godziny 22:00 - 7:00. Zakłócanie ciszy nocnej może skutkować wymeldowaniem gości, bez możliwości ubiegania się o zwrot kosztów za pobyt. Jeśli w sali hotelowej przewidziana jest impreza powyżej godziny 22:00 klient zostanie o tym poinformowany do 24 godzin przed rozpoczeciem rezerwacji - w danym przypadku klient może zrezygnować z rezerewacji bez dodatkowych opłat.
- Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w apartamentach grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia pokoju. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz zasilaczy komputerowych.
- W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w pokoju Klienci proszeni są o jak najszybsze zgłaszanie zastrzeżeń do recepcji co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług. W przypadku nie zgłoszenia nieprawidłowości go godziny od zameldowania nie ma możliwości wnoszenia zastrzeżeń.
- Usterki zgłoszone w dni powszednie będą usuwane bez zbędnej zwłoki, chyba że charakter usterki decyduje o dłuższym czasie jej naprawy. Usterki zgłaszane w soboty, niedziele i święta będą usunięte w pierwszy dzień roboczy po okresie świątecznym lub w najbliższym dostępnym terminie. Za usterki powstałe z winy Klienta będzie pobierana adekwatna rekompensata pieniężna.
- Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od Mazurkowa (dostawa mediów, w tym Internetu, awarie sprzętów znajdujących się w apartamencie) nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji lub zmiany ceny za zarezerwowany apartament – Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za całość rezerwacji.
- Mazurkowa zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego pokoju w sytuacji awarii lub usterki bądź niemożliwości przydzielenia wybranego pokoju z przyczyn niezależnych.
- Mazurkowa może przerwać pobyt Klientów bez zwrotu wniesionej opłaty za rezerwację oraz obciążyć Zameldowanego adekwatną karą w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu. W takiej sytuacji opłatawniesiona za pobyt nie podlega zwrotowi.
- W apartamencie mogą przebywać żadne zwierzęta domowe oraz sprzętu sportowe jak rowery czy narty / buty narciarskie itp. Obiekt dysponuje specjalnym pomieszczeniem do przechowywania sprzętu. Chęć skorzystania z pomieszczenia musi zostać zgłoszone przy zameldowaniu się.
- W przypadku nie zapoznania się z regulaminem Gość przyjedzie do obiektu ze zwierzęciem zadatek / opłata za rezerwacje nie polega zwrotowi.
- W przypadku przechowywania sprzętu sportowego w pokoju obiekt dolicza do rachunku klienta 500 zł za każdy zauważony incydent.
MONIROTING- Na terenie obiektu prowadzony jest całodobowy monitoring, który obejmuje korytarze oraz teren wokół obiektu.
WYMELDOWANIE- Przy każdorazowym wyjściu z pokoju Klienci zobowiązani są wyłączyć oświetlenie, zamknąć wszystkie okna oraz drzwi do pokoju, wyłączyć żelazko oraz wszystkie sprzętu podłączone do kontaktów jak ładowarki, golarki itp.
- Mazurkowa nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Klientów w pokoju. Obsługa sprzątająca nie odpowiada za pozostawione rzeczy w pokoju podczas serwisu sprzątającego. Przedmioty osobistego użytku
- pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt ( zamówienie kuriera wraz z opakowaniem kurierskim po stronie Gościa ), na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji obiekt przechowa te przedmioty przez okres 1 miesiąca. Po tym czasie zostaną one zutylizowane. W trakcie pobytu Klienci, u których prowadzane są sprzątania stałe, proszeni są o prawidłowe przechowywanie i zabezpieczanie rzeczy cennych.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ- W przypadku stwierdzenia zniszczeń, stwierdzenia zabrudzeń apartamentu, ręczników, pościeli ponad normę bądź stwierdzenia stanu po paleniu papierosów w apartamencie po wymeldowaniu Klientów, obiekt zastrzega sobie prawo do wystawienia rachunku z terminem płatności w kwocie do pełnej wartości kosztów naprawy/ dearomatyzacji i poniesionych strat.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za: zgubienie kluczy oraz wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałych z jego winy lub odwiedzających go osób.
- W sytuacji nie zastosowania się do regulaminu obiektu i konieczność wezwania ochrony, kosztami obciążony zostanie gość.
REKLAMACJE - PROCEDURA- Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi należy składać listownie na adres siedziby Usługodawcy lub elektronicznie na adres poczty elektronicznej Usługodawcy.
- Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku z korzystaniem z Usługi.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.
- Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Usługodawca udzieli Klientowi odpowiedzi w sprawie reklamacji.
- Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja na adres poczty elektronicznej podany przez niego w reklamacji lub adres korespondencyjny Klienta.
- W przypadku, gdyby informacje podane w reklamacji wymagałyby uzupełnienia, Usługodawca przed rozpatrzeniem reklamacji zwróci się
- do Klienta do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na rozpatrzenie reklamacji.
USŁUGA ŚWIADCZONA DROGĄ ELEKTRONICZNĄ- Na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu, Usługodawca świadczy drogą elektroniczną usługę dokonywania, zmiany bądź anulowania rezerwacji wybranego pokoju oraz usługę dokonywania płatności z tytułu rezerwacji.
- Klient może korzystać z Usługi wyłącznie w sposób zgodny z jej przeznaczeniem i funkcjonalnością określoną w Regulaminie.
- Klient nie może korzystać z Usługi świadczonej przez Usługodawcę w celach sprzecznych z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami oraz powszechnie przyjętymi zasadami postępowania.
- Warunkiem świadczenia Usługi jest: zapoznanie się z Regulaminem oraz akceptacja jego postanowień poprzez zaznaczenie stosownych pól w ramach formularza rezerwacyjnego w Systemie Usługodawcy oraz złożenie poprzez zaznaczenie stosownych pól w ramach formularza rezerwacyjnego w Systemie Usługodawcy oświadczenia o:
- prawdziwości i rzetelność przekazanych danych;
- przyjęciu do wiadomości faktu dobrowolności podania danych oraz prawach przysługujących na podstawie RODO oraz przepisów krajowych;
- wyborze płatności za rezerwację.
- Świadczenie Usługi możliwe jest wyłącznie po wypełnieniu formularza rezerwacyjnego w ramach Systemu Usługodawcy oraz po akceptacji niniejszego Regulaminu i złożeniu oświadczeń, o których jest mowa powyżej.
- Do korzystania z usług określonych w niniejszym Regulaminie, wymagane jest uzyskanie połączenia z siecią Internet oraz posiadanie czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej e- mail.
- Korzystanie z Usługi jest dobrowolne i bezpłatne, wyłączając opłaty wobec dostawcy sieci Internet, za co nie odpowiada Usługodawca.
DOKONANIE REZERWACJI- Do korzystania z Usługi konieczne jest posiadanie unikalnego adresu poczty elektronicznej oraz wypełnienie formularza rezerwacji udostępnionego w ramach Systemu Usługodawcy.
- Podane w systemie ceny rezerwacji pokoju są cenami brutto.
- Zdjęcia pokoi są zdjęciami pokazowymi. Pokój może nie zawierać takich samych akwizytor, ułożenia mebli, widoku itp.
- Dokonanie rezerwacji przez Klienta obejmuje następujące etapy:
- wybór usług w oparciu o dostępne w Systemie dane i informacje, w szczególności dostępność i cenę rezerwacji pokoju.
- wprowadzenie przez Klienta wymaganych danych i informacji za pomocą formularza rezerwacji tj. imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej e-mail oraz numeru telefonu.
- potwierdzenie przez Klienta zapoznania się i akceptacji Regulaminu oraz złożenie wymaganych oświadczeń.
- dokonanie płatności, jeśli jest to wymagane;
- Niepotwierdzenie przez Klienta zapoznania się i akceptacji treści
- Regulaminu oraz niezłożenie wymaganych oświadczeń, w tym informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez Usługodawcę powoduje uniemożliwienie dokonania rezerwacji.
- Po wpisaniu danych rezerwacyjnych i potwierdzeniu akceptacji Regulaminu, Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej e-mail wiadomość stanowiącą potwierdzenie dokonania rezerwacji wraz z warunkami płatności oraz zasadami jej zmiany bądź anulowania.
- Z chwilą wysłania potwierdzenia, umowę rezerwacji uważa się za zawartą.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy dokonania rezerwacji w przypadku braku wolnych pokoi.
PROCEDURA ANULOWANIA I ZMIANY REZERWACJI- Celem anulowania rezerwacji Klient jest zobowiązany wykonać działania zgodnie z następującą procedurą:
- Kontakt mailowy z podaniem numeru rezerwacji oraz prośbą o anulacji.
- Obsługa potwierdza anulacje rezerwacji.
- Zadatek za rezerwacje nie podlega zwrotowi.
- Wysłanie prośby przez Klienta o zmianę rezerwacji obejmuje następujące kroki:
- Kontakt mailowy z prośbą o zmianę terminu rezerwacji. Proszę o podanie numeru rezerwacji.
- Rezerwacja może zostać zmieniona maksymalnie 72h przed pierwotnym przyjazdem. W późniejszym terminie nie ma możliwości zmiany rezerwacji.
- Rezerwacja zostaje przeniesiona jeśli obłożenie hotelu na to pozwala i pokoje są dostępne. W przypadku zmiany na inny standard pokoju może zostać naliczona dodatkowa opłata.
- Zmianę można dokonać w czasie nie dłuższym niż 2 miesiące od pierwotnej rezerwacji.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE- Dokonując rezerwacji w Mazurkowa Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie oraz przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych i marketingowych oraz umieszczenia danych Klienta w bazie danych firmy zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych. (Dz.U. Nr 101 z 2002r., poz.926 z późn. zm.). Zameldowany ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych.
- Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa (portale rezerwacyjne, str www) lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, usług związanych z wypoczynkiem, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
- Wersja obowiązującą regulaminu jest wersja sporządzona w języku polskim..
- Ważne telefony: Pogotowie: 999, Policja 997, Straż pożarna 998 lub telefon alarmowy 112
POLITYKA PRYWATNOŚCI
I. Postanowienia ogólne
- Polityka prywatności określa, jak zbierane, przetwarzane i przechowywane są dane osobowe Użytkowników niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu internetowego www.mazurkowa.pl
- Serwis zbiera wyłącznie dane osobowe niezbędne do świadczenia i rozwoju usług w nim oferowanych.
- Dane osobowe zbierane za pośrednictwem Serwisu są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.
II. Administrator danych
Administratorem danych osobowych zbieranych poprzez Serwis jest firma FIRMA TADEUSZ MAZUR, MAGDALENA MAZUR, PIOTR MAZUR SMAKOSZ SPÓŁKA JAWNA , adres: SUDECKA 72 , KRS: 0000111762, NIP: 6112317550 , REGON: 230854706, adres poczty elektronicznej: KONTAKT@MAZURKOWA.PL
III. Cel zbierania danych osobowych
- Dane osobowe wykorzystywane są w celu:
- rejestracji konta i weryfikacji tożsamości Użytkownika,
- umożliwienia logowania do Serwisu,
- realizacji umowy dotyczącej usług i e-usług,
- komunikacji z Użytkownikiem (livechat, formularz kontaktowy itp.)
- wysyłki newslettera (po wyrażeniu zgody Użytkownika na jego otrzymywanie),
- prowadzenia systemu komentarzy,
- świadczenia usług społecznościowych,
- promocji oferty Administratora,
- marketingu, remarketingu, afiliacji,
- personalizacji Serwisu dla Użytkowników,
- działań analitycznych i statystycznych,
- windykacji należności,
- ustalenia i dochodzenia roszczeń albo obrony przed nimi.
- Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy albo skorzystania z innych funkcjonalności Serwisu.
IV. Rodzaj przetwarzanych danych osobowych
Administrator może przetwarzać dane osobowe Użytkownika: imię i nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, NIP.
V. Okres przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane przez okres:
- gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy – do momentu przedawnienia roszczeń po jej wykonaniu,
- gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda – do momentu jej odwołania, a po odwołaniu zgody do przedawnienia roszczeń.
W obu przypadkach termin przedawnienia wynosi 6 lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe i roszczeń dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej – 3 lata (jeśli przepis szczególny nie stanowi inaczej).
VI. Udostępnianie danych osobowych
- Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane: podmiotom powiązanym z Administratorem, jego podwykonawcom, podmiotom współpracującym z Administratorem np. firmom obsługującym e-płatności, firmom świadczącym usługi kurierskie/pocztowe, kancelariom prawnym.
- Dane osobowe Użytkowników nie będą przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
VII. Prawa Użytkowników
- Użytkownik Serwisu ma prawo do: dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, cofnięcia zgody w każdej chwili (co nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego w oparciu o zgodę przed jej cofnięciem).
- Zgłoszenie o wystąpieniu przez Użytkownika z uprawnieniem wynikającym z wymienionych praw należy przesłać na adres KONTAKT@MAZURKOWA.PL .
- Administrator spełnia lub odmawia spełnienia żądania niezwłocznie – maksymalnie w ciągu miesiąca od jego otrzymania.
- Użytkownik ma prawo złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie narusza jego prawa i wolności (RODO).
VIII. Pliki cookies
- Serwis zbiera informacje za pomocą plików cookies – sesyjnych, stałych i podmiotów zewnętrznych.
- Zbieranie plików cookies wspiera poprawne świadczenie usług w Serwisie i służy celom statystycznym.
- Użytkownik może określić zakres dostępu plików cookies do swojego urządzenia w ustawieniach przeglądarki.
IX. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie
- Dane Użytkowników nie mogą być przetwarzane w zautomatyzowany sposób tak, że na skutek tego mogłyby zapaść wobec nich jakiekolwiek decyzje.
- Dane Użytkowników mogą być profilowane celem dostosowania treści i personalizacji oferty po wyrażeniu przez nich zgody.
X. Postanowienia końcowe
- Administrator ma prawo do wprowadzenia zmian w Polityce prywatności, przy czym prawa Użytkowników nie zostaną ograniczone.
- Informacja o wprowadzonych zmianach pojawi się w formie komunikatu dostępnego w Serwisie.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Polityce prywatności obowiązują przepisy RODO i przepisy prawa polskiego.