left
right
Dorosłych
-
+
Zamknij
Wybierz

REGULAMIN

zobacz więcej

Regulamin Mazurkowa

Regulamin korzystania z obiektu Mazurkowa, Sudecka 72 58-500 Jelenia Góra NIP 6112317550

POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, podpisanie karty meldunkowej bądź zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt. Dokonując w/w czynności Klient potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
  2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające w Mazurkowa. Odpowiedzialność, za te osoby spoczywa na osobie dokonującej rezerwacji, zwanej w niniejszym Regulaminie Klientem lub Zameldowanym.
  3. Regulamin dostępny jest do wglądu w obiekcie.
WARUNKI REZERWACJI
  1. Rezerwacji pokoju Klient może dokonać: bezpośrednio pod numerem telefonu +48601295854 (w godzinach od 16:00-21:00) mailowo na adres kontakt@mazurkowa.pl, na stronie internetowej www.mazurkowa.pl oraz za pośrednictwem portali, w których dostępna jest oferta obiektu.
  2. Rezerwacje dokonane bezpośrednio muszą być zagwarantowane poprzez wpłatę zadatku w wysokości 50% całkowitej wartości rezerwacji przed zakwaterowaniem. W przypadku zmian w rezerwacji, niepojawienia się Klienta lub anulacji rezerwacji przedpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
  3. Rezerwacja telefoniczna wymaga późniejszego potwierdzenia drogą mailową, telefoniczną lub sms w wyznaczonym terminiem oraz wpłatę zadatku.
  4. Akceptowane formy płatności: gotówka / karta lub przelewem. Rozliczenia transakcji kartą płatniczą, i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Polcard / przelewy24.pl
ZAMELDOWANIE
  1. Podstawą zameldowania w apartamencie jest wypełnienie Check-In'u online oraz uregulowanie całej należności za pobyt.
  2. Zameldowanie jest możliwe do godziny 21.00 lub w innych godzinach za pośrednictwem dostępnego klucza w skrytce. Informacja o późniejszym zameldowaniu musi zostać przekazana do obiektu minimum 5 godzin przed zameldowaniem.
  3. Klient dokonując rezerwacji zobowiązuje się wynająć pokój w określonym terminie, za określoną cenę, a co za tym idzie uiścić opłatę za cały zadeklarowany okres najpóźniej w trakcie procedury meldunku.
  4. Mazurkowa zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Klienta, który: nie posiada ważnego dowodu tożsamości, nie chce okazać dokumentu, odmawia podpisania karty meldunkowej, znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu. W przypadku odmowy zameldowania Klienta z ww. powodów wpłacone pieniądze nie są zwracane.
  5. W przypadku przedłużenia pobytu lub zakupu dodatkowych usług po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą obiektu, opłata zostanie dodana do rachunku Klienta i musi zostać uregulowana natychmiastowo.
  6. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajnymi środkami, Mazurkowa zastrzega sobie prawo zaproponowania Klientowi pokoju zastępczego lub po uzgodnieniu z Klientem zwrotu wpłaconej kwoty.
DOBA HOTELOWA
  1. Pokoje w obiekcie wynajmowane są na doby.
  2. Doba pobytu w apartamencie rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11:00 dnia następnego.
  3. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w rezerwacji należy zgłosić do recepcji do godziny 18:00 dnia przed końcem pobytu. Zostanie ono uwzględnione w miarę dostępności pokoi i jest dodatkowo płatne w kwocie 50 zł za każdą dodatkową godzinę.
  4. Przedłużenie pobytu w apartamencie po godzinie 11:00 będzie traktowane jako przedłużenie doby hotelowej, co skutkować będzie obciążenie rachunku Gościa kwotą doby hotelowej.
  5. Skrócenie wcześniej zadeklarowanego i opłaconego pobytu nie skutkuje zwrotem równowartości niewykorzystanej doby.
ZASADY UŻYTKOWANIA POKOI
  1. Klient zobowiązany jest do użytkowania lokalu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz do utrzymywania i zdania pokoju w stanie zastanym z chwilą zameldowania.
  2. Liczba osób zamieszkujących w obiekcie nie może być większa od podanej w rezerwacji. Złamanie tej zasady wiąże się z nałożeniem opłaty dodatkowej w wysokości 200 PLN za każdą osobę za dobę.
  3. Klient nie może przekazywać apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę. Zmiana nazwiska rezerwacji lub Klienta przebywającego w apartamencie musi zostać uzgodniona z obsługą obiektu.
  4. W przypadku rezerwacji krótkoterminowych do 7 dni, po każdych 7 dniach pobytu przeprowadzane jest sprzątanie pokoi, wymiana ręczników i pościeli. Koszt dodatkowego sprzątania i wymiany pościeli to 200 PLN za każdy serwis, który należy ustalić i opłacić u obsługi obiektu.
  5. Potrzeba wymiany ręczników, środków czystości powinno być zgłoszone do godziny 18:00 dnia poprzedzającego dodatkowy serwis.
  6. W pokoju obowiązuje zakaz palenia tytoniu, papierosów oraz e- papierosów. W przypadku złamania tego zakazu Gość zostanie obciążony karą finansową w wysokości 500 PLN za każdy dzień użytkowania pokoju.
  7. Organizowanie imprez towarzyskich w pokojach jest surowo zabronione.
  8. Zachowanie Gości oraz osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać pobytu innych Gości.
  9. Za wszystkie szkody w pokoju oraz braki w wyposażeniu zostaje wystawiony rachunek dla klienta z datą oraz terminem płatności.
  10. Cisza nocna trwa od godziny 22:00 - 7:00. Zakłócanie ciszy nocnej może skutkować wymeldowaniem gości, bez możliwości ubiegania się o zwrot kosztów za pobyt. Jeśli w sali hotelowej przewidziana jest impreza powyżej godziny 22:00 klient zostanie o tym poinformowany do 24 godzin przed rozpoczeciem rezerwacji - w danym przypadku klient może zrezygnować z rezerewacji bez dodatkowych opłat. 
  11. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w apartamentach grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia pokoju. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz zasilaczy komputerowych.
  12. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w pokoju Klienci proszeni są o jak najszybsze zgłaszanie zastrzeżeń do recepcji co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług. W przypadku nie zgłoszenia nieprawidłowości go godziny od zameldowania nie ma możliwości wnoszenia zastrzeżeń.
  13. Usterki zgłoszone w dni powszednie będą usuwane bez zbędnej zwłoki, chyba że charakter usterki decyduje o dłuższym czasie jej naprawy. Usterki zgłaszane w soboty, niedziele i święta będą usunięte w pierwszy dzień roboczy po okresie świątecznym lub w najbliższym dostępnym terminie. Za usterki powstałe z winy Klienta będzie pobierana adekwatna rekompensata pieniężna.
  14. Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od Mazurkowa (dostawa mediów, w tym Internetu, awarie sprzętów znajdujących się w apartamencie) nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji lub zmiany ceny za zarezerwowany apartament – Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za całość rezerwacji.
  15. Mazurkowa zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego pokoju w sytuacji awarii lub usterki bądź niemożliwości przydzielenia wybranego pokoju z przyczyn niezależnych.
  16. Mazurkowa może przerwać pobyt Klientów bez zwrotu wniesionej opłaty za rezerwację oraz obciążyć Zameldowanego adekwatną karą w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu. W takiej sytuacji opłatawniesiona za pobyt nie podlega zwrotowi.
  17. W apartamencie mogą przebywać żadne zwierzęta domowe oraz sprzętu sportowe jak rowery czy narty / buty narciarskie itp. Obiekt dysponuje specjalnym pomieszczeniem do przechowywania sprzętu. Chęć skorzystania z pomieszczenia musi zostać zgłoszone przy zameldowaniu się.
  18. W przypadku nie zapoznania się z regulaminem Gość przyjedzie do obiektu ze zwierzęciem zadatek / opłata za rezerwacje nie polega zwrotowi.
  19. W przypadku przechowywania sprzętu sportowego w pokoju obiekt dolicza do rachunku klienta 500 zł za każdy zauważony incydent.
MONIROTING
  1. Na terenie obiektu prowadzony jest całodobowy monitoring, który obejmuje korytarze oraz teren wokół obiektu.
WYMELDOWANIE
  1. Przy każdorazowym wyjściu z pokoju Klienci zobowiązani są wyłączyć oświetlenie, zamknąć wszystkie okna oraz drzwi do pokoju, wyłączyć żelazko oraz wszystkie sprzętu podłączone do kontaktów jak ładowarki, golarki itp.
  2. Mazurkowa nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Klientów w pokoju. Obsługa sprzątająca nie odpowiada za pozostawione rzeczy w pokoju podczas serwisu sprzątającego. Przedmioty osobistego użytku
  3. pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt ( zamówienie kuriera wraz z opakowaniem kurierskim po stronie Gościa ), na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji obiekt przechowa te przedmioty przez okres 1 miesiąca. Po tym czasie zostaną one zutylizowane. W trakcie pobytu Klienci, u których prowadzane są sprzątania stałe, proszeni są o prawidłowe przechowywanie i zabezpieczanie rzeczy cennych.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
  1. W przypadku stwierdzenia zniszczeń, stwierdzenia zabrudzeń apartamentu, ręczników, pościeli ponad normę bądź stwierdzenia stanu po paleniu papierosów w apartamencie po wymeldowaniu Klientów, obiekt zastrzega sobie prawo do wystawienia rachunku z terminem płatności w kwocie do pełnej wartości kosztów naprawy/ dearomatyzacji i poniesionych strat.
  2. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za: zgubienie kluczy oraz wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałych z jego winy lub odwiedzających go osób.
  3. W sytuacji nie zastosowania się do regulaminu obiektu i konieczność wezwania ochrony, kosztami obciążony zostanie gość.
REKLAMACJE - PROCEDURA
  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi należy składać listownie na adres siedziby Usługodawcy lub elektronicznie na adres poczty elektronicznej Usługodawcy.
  2. Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku z korzystaniem z Usługi.
  3. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.
  4. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Usługodawca udzieli Klientowi odpowiedzi w sprawie reklamacji.
  5. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja na adres poczty elektronicznej podany przez niego w reklamacji lub adres korespondencyjny Klienta.
  6. W przypadku, gdyby informacje podane w reklamacji wymagałyby uzupełnienia, Usługodawca przed rozpatrzeniem reklamacji zwróci się
  7. do Klienta do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na rozpatrzenie reklamacji.
USŁUGA ŚWIADCZONA DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
  1. Na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu, Usługodawca świadczy drogą elektroniczną usługę dokonywania, zmiany bądź anulowania rezerwacji wybranego pokoju oraz usługę dokonywania płatności z tytułu rezerwacji.
  2. Klient może korzystać z Usługi wyłącznie w sposób zgodny z jej przeznaczeniem i funkcjonalnością określoną w Regulaminie.
  3. Klient nie może korzystać z Usługi świadczonej przez Usługodawcę w celach sprzecznych z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami oraz powszechnie przyjętymi zasadami postępowania.
  4. Warunkiem świadczenia Usługi jest: zapoznanie się z Regulaminem oraz akceptacja jego postanowień poprzez zaznaczenie stosownych pól w ramach formularza rezerwacyjnego w Systemie Usługodawcy oraz złożenie poprzez zaznaczenie stosownych pól w ramach formularza rezerwacyjnego w Systemie Usługodawcy oświadczenia o:
  5. prawdziwości i rzetelność przekazanych danych;
  6. przyjęciu do wiadomości faktu dobrowolności podania danych oraz prawach przysługujących na podstawie RODO oraz przepisów krajowych;
  7. wyborze płatności za rezerwację.
  8. Świadczenie Usługi możliwe jest wyłącznie po wypełnieniu formularza rezerwacyjnego w ramach Systemu Usługodawcy oraz po akceptacji niniejszego Regulaminu i złożeniu oświadczeń, o których jest mowa powyżej.
  9. Do korzystania z usług określonych w niniejszym Regulaminie, wymagane jest uzyskanie połączenia z siecią Internet oraz posiadanie czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej e- mail.
  10. Korzystanie z Usługi jest dobrowolne i bezpłatne, wyłączając opłaty wobec dostawcy sieci Internet, za co nie odpowiada Usługodawca.
DOKONANIE REZERWACJI
  1. Do korzystania z Usługi konieczne jest posiadanie unikalnego adresu poczty elektronicznej oraz wypełnienie formularza rezerwacji udostępnionego w ramach Systemu Usługodawcy.
  2. Podane w systemie ceny rezerwacji pokoju są cenami brutto.
  3. Zdjęcia pokoi są zdjęciami pokazowymi. Pokój może nie zawierać takich samych akwizytor, ułożenia mebli, widoku itp.
  4. Dokonanie rezerwacji przez Klienta obejmuje następujące etapy:
    1. wybór usług w oparciu o dostępne w Systemie dane i informacje, w szczególności dostępność i cenę rezerwacji pokoju.
    2. wprowadzenie przez Klienta wymaganych danych i informacji za pomocą formularza rezerwacji tj. imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej e-mail oraz numeru telefonu.
    3. potwierdzenie przez Klienta zapoznania się i akceptacji Regulaminu oraz złożenie wymaganych oświadczeń.
    4. dokonanie płatności, jeśli jest to wymagane;
  5. Niepotwierdzenie przez Klienta zapoznania się i akceptacji treści
  6. Regulaminu oraz niezłożenie wymaganych oświadczeń, w tym informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez Usługodawcę powoduje uniemożliwienie dokonania rezerwacji.
  7. Po wpisaniu danych rezerwacyjnych i potwierdzeniu akceptacji Regulaminu, Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej e-mail wiadomość stanowiącą potwierdzenie dokonania rezerwacji wraz z warunkami płatności oraz zasadami jej zmiany bądź anulowania.
  8. Z chwilą wysłania potwierdzenia, umowę rezerwacji uważa się za zawartą.
  9. Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy dokonania rezerwacji w przypadku braku wolnych pokoi.
PROCEDURA ANULOWANIA I ZMIANY REZERWACJI
  • Celem anulowania rezerwacji Klient jest zobowiązany wykonać działania zgodnie z następującą procedurą:
  • Kontakt mailowy z podaniem numeru rezerwacji oraz prośbą o anulacji.
  • Obsługa potwierdza anulacje rezerwacji.
  • Zadatek za rezerwacje nie podlega zwrotowi.
  • Wysłanie prośby przez Klienta o zmianę rezerwacji obejmuje następujące kroki:
  • Kontakt mailowy z prośbą o zmianę terminu rezerwacji. Proszę o podanie numeru rezerwacji.
  • Rezerwacja może zostać zmieniona maksymalnie 72h przed pierwotnym przyjazdem. W późniejszym terminie nie ma możliwości zmiany rezerwacji.
  • Rezerwacja zostaje przeniesiona jeśli obłożenie hotelu na to pozwala i pokoje są dostępne. W przypadku zmiany na inny standard pokoju może zostać naliczona dodatkowa opłata.
  • Zmianę można dokonać w czasie nie dłuższym niż 2 miesiące od pierwotnej rezerwacji.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  • Dokonując rezerwacji w Mazurkowa Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie oraz przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych i marketingowych oraz umieszczenia danych Klienta w bazie danych firmy zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych. (Dz.U. Nr 101 z 2002r., poz.926 z późn. zm.). Zameldowany ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych.
  • Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa (portale rezerwacyjne, str www) lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, usług związanych z wypoczynkiem, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
  • Wersja obowiązującą regulaminu jest wersja sporządzona w języku polskim..
  • Ważne telefony: Pogotowie: 999, Policja 997, Straż pożarna 998 lub telefon alarmowy 112

POLITYKA PRYWATNOŚCI 

I. Postanowienia ogólne

  1. Polityka prywatności określa, jak zbierane, przetwarzane i przechowywane są dane osobowe Użytkowników niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu internetowego www.mazurkowa.pl
  2. Serwis zbiera wyłącznie dane osobowe niezbędne do świadczenia i rozwoju usług w nim oferowanych.
  3. Dane osobowe zbierane za pośrednictwem Serwisu są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.

II. Administrator danych

Administratorem danych osobowych zbieranych poprzez Serwis jest firma FIRMA TADEUSZ MAZUR, MAGDALENA MAZUR, PIOTR MAZUR SMAKOSZ SPÓŁKA JAWNA , adres: SUDECKA 72 , KRS: 0000111762, NIP: 6112317550 , REGON: 230854706, adres poczty elektronicznej: KONTAKT@MAZURKOWA.PL

III. Cel zbierania danych osobowych

  1. Dane osobowe wykorzystywane są w celu: 
    • rejestracji konta i weryfikacji tożsamości Użytkownika,
    • umożliwienia logowania do Serwisu,
    • realizacji umowy dotyczącej usług i e-usług,
    • komunikacji z Użytkownikiem (livechat, formularz kontaktowy itp.)
    • wysyłki newslettera (po wyrażeniu zgody Użytkownika na jego otrzymywanie),
    • prowadzenia systemu komentarzy,
    • świadczenia usług społecznościowych,
    • promocji oferty Administratora,
    • marketingu, remarketingu, afiliacji,
    • personalizacji Serwisu dla Użytkowników,
    • działań analitycznych i statystycznych,
    • windykacji należności,
    • ustalenia i dochodzenia roszczeń albo obrony przed nimi.
  1. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy albo skorzystania z innych funkcjonalności Serwisu.

IV. Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Administrator może przetwarzać dane osobowe Użytkownika: imię i nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, NIP.

V. Okres przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane przez okres:

  • gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy – do momentu przedawnienia roszczeń po jej wykonaniu,
  • gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda – do momentu jej odwołania, a po odwołaniu zgody do przedawnienia roszczeń.

W obu przypadkach termin przedawnienia wynosi 6 lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe i roszczeń dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej – 3 lata (jeśli przepis szczególny nie stanowi inaczej).

VI. Udostępnianie danych osobowych

  1. Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane: podmiotom powiązanym z Administratorem, jego podwykonawcom, podmiotom współpracującym z Administratorem np. firmom obsługującym e-płatności, firmom świadczącym usługi kurierskie/pocztowe, kancelariom prawnym.
  2. Dane osobowe Użytkowników nie będą przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).

VII. Prawa Użytkowników

  1. Użytkownik Serwisu ma prawo do: dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, cofnięcia zgody w każdej chwili (co nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego w oparciu o zgodę przed jej cofnięciem).
  2. Zgłoszenie o wystąpieniu przez Użytkownika z uprawnieniem wynikającym z wymienionych praw należy przesłać na adres KONTAKT@MAZURKOWA.PL .
  3. Administrator spełnia lub odmawia spełnienia żądania niezwłocznie – maksymalnie w ciągu miesiąca od jego otrzymania.
  4. Użytkownik ma prawo złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie narusza jego prawa i wolności (RODO).

VIII. Pliki cookies

  1. Serwis zbiera informacje za pomocą plików cookies – sesyjnych, stałych i podmiotów zewnętrznych.
  2. Zbieranie plików cookies wspiera poprawne świadczenie usług w Serwisie i służy celom statystycznym.
  3. Użytkownik może określić zakres dostępu plików cookies do swojego urządzenia w ustawieniach przeglądarki.

IX. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie

  1. Dane Użytkowników nie mogą być przetwarzane w zautomatyzowany sposób tak, że na skutek tego mogłyby zapaść wobec nich jakiekolwiek decyzje.
  2. Dane Użytkowników mogą być profilowane celem dostosowania treści i personalizacji oferty po wyrażeniu przez nich zgody.

X. Postanowienia końcowe

  1. Administrator ma prawo do wprowadzenia zmian w Polityce prywatności, przy czym prawa Użytkowników nie zostaną ograniczone.
  2. Informacja o wprowadzonych zmianach pojawi się w formie komunikatu dostępnego w Serwisie.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Polityce prywatności obowiązują przepisy RODO i przepisy prawa polskiego.

© 2024 Mazurkowa - wszystkie prawa zastrzeżone.

from by rentlab booking by hotres